Είσαι πάντα ελεύθερος να κάνεις κάτι που σε κάνει να χαμογελάς!

Dear diary



ddiary.gr@gmail.com

σχολια

Δεν βρέθηκαν σχόλια.

Κάτι καινούριο

2015-06-07 16:07

Την πρώτη φόρα που επισκέφθηκα ένα blog, η αλήθεια είναι πως δεν ενθουσιάστηκα. Κι όμως δεν ήταν λίγες φορές που αναζητώντας κάτι κατέληξα, ξανά, σε ένα blog. Καθημερινά διάβαζα διάφορα άρθρα σε ιστοσελίδες και πλέον αποτελούσαν μέρος της καθημερινότητάς μου. Άρχισαν να με γοητεύουν. Έτσι σκέφτηκα πως θα ήταν αν είχα και εγώ το δικό μου blog. Και αυτή μου η σκέψη δεν άργησε να γίνει και πράξη! Διάβασα πολλά για το blogging και νομίζω ήρθα προετοιμασμένη στις ''γειτονιές των blogs''.

 

photo by Kristina

 Στόχος μου είναι να μοιραστώ μαζί σας την ζωή μου. Την απλή, συνηθισμένη αλλά ταυτόχρονα ιδιαίτερη και τόσο διασκεδαστική ζωή μου! Την καθημερινότητά μου. Τις ιδέες μου, τα ενδιαφέροντά μου και τις απόψεις μου πάνω σε διάφορα θέματα. Μα αυτό που πραγματικά θέλω είναι, πέρα του να μοιραστώ όσα περισσότερα γίνετε μαζί σας, να διασκεδάζω με αυτά που γράφω και με εμένα να διασκεδάζετε και εσείς! Δοκιμάζω λοιπόν κάτι που δεν το έχω ξανακάνει, κάτι καινούριο και ελπίζω να τα καταφέρω!!! :)

 

Η ζωή μου

Όπως σας έχω ήδη πει εδώ και μερικά χρόνια ζω στην Γερμανία. Εδώ τα πράγματα διαφέρουν πολύ από την Ελλάδα και, πάρολο που ύπαρχουν αρκετοί Έλληνες, δεν είναι συχνό για εμάς να βρισκόμαστε όλοι μαζί και με διάφορους τρόπους να νιώθουμε πως είμαστε στο σπίτι μας, στην Ελλάδα.   photo by Ilias...
Την πρώτη φόρα που επισκέφθηκα ένα blog, η αλήθεια είναι πως δεν ενθουσιάστηκα. Κι όμως δεν ήταν λίγες φορές που αναζητώντας κάτι κατέληξα, ξανά, σε ένα blog. Καθημερινά διάβαζα διάφορα άρθρα σε ιστοσελίδες και πλέον αποτελούσαν μέρος της καθημερινότητάς μου. Άρχισαν να με γοητεύουν. Έτσι σκέφτηκα...